Hakuna Matata

2008-05-21
15:40:50

I´m impressed! /S
Shit... jag som sa att jag bäst funkar under eftermiddagen när jag jobbar hemma... idag har jag suttit sedan klockan 12 fram till nu vilket vill säga 3,5 timma i sträck. Jag är lite orolig över att det kommer bli lite väl många sidor då jag är uppe i 19 sidor efter att ha skrivit om tre teman, och jag har fortfarande 2 teman kvar att skriva + inledning och avslutning. Det finns dock inget angivet om hur många sidor som gäller så det är väl lugnt kanske. Tycker bara synd om stackars E.M som ska läsa igenom allt för opponeringen!

Nu är dock min nacke helt stel så jag tror det får räcka för idag. Jag hann tyvärr inte kolla på det tredje temat som jag tänkt, men det temat är ganska bra skrivet och kommer nog inte behöva ändras så mycket.

Nu ska jag iväg och handla med älsklingen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: