Hakuna Matata

2008-05-25
15:11:34

I´m bored... /S
Jag är sååå uttråkad...
Jag anser mig vara färdig med min portfolio, en text blir väl i och för sig aldrig helt färdig men jag känner ändå att den är bra nog för att slippa förändringar, och efter en veckas skrivande så är jag rätt trött på den!
T är duktig och pluggar inför sin programmeringstenta som han har imorgon så jag är lämnad åt mitt öde... trååååååkigt!
Jag känner mig så jäkla rastlös och vet inte vad jag ska hitta på.... Jag funderar på att baka muffins men jag är inte jättesugen direkt på det heller...
Jag skulle självklart kunna börja plocka i vår något stökiga lägenhet, men bara för att man är uttråkad och rastlös så betyder ju inte det att man tar sig an vilken aktivitet som helst :op

Hoppas ni har haft en bra helg, hej på er!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: