Hakuna Matata

2008-05-16
16:25:21

Hej /S
Då var uppvisningen för studikamraterna avklarad och det gick helt okej, inte perfekt, men ändå okej. Det som inte var bra var att nervositeten gjorde att alla pratade lite onödigt fort, två personer tappade masken och började fnittra och en person glömde en av sina repliker. Det låter kanske värre än vad det var för det gick som sagt ganska bra och vi fick flera skratt vilket också var tanken!

Precis som förväntat så var det en skön dag då det enda man som sagt behövde göra var att titta på de andras föreställningar som även de var bra, särskilt den första där de använde skuggspel och även hade skrivit två egna texter till två kända låtar som de sjöng och spelade, tyckte det var modigt av dem. De slår också på stort på måndag då de ska spela upp sin pjäs för 120 elever medan vi nöjer oss med 25.

Ikväll blir det mys med älsklingen med god mat och någon film. Tyvärr är det ju hockey ikväll så senare under kvällen får jag nog roa mig på egen hand trots att älsklingen är hemma men det kan man väl stå ut med kanske...

Imorgon ska jag vara barnvakt vid 13. Lite jobbig tid, är skönare att få komma dit vid 11 och sedan hem kl 13 men jag behöver pengarna, och jag har ju inget annat inplanerat förutom att skriva på portfolion och det kan jag ju egentligen göra när som helst. Jag hoppas att vädret blir okej, eller att man åtminstone slipper regn så att vi kan vara ute.

Nu är det dags att handla! Idag är det T som står för middagen och det blir förmodligen indonesisk kycklinggratäng(se under kategori Recept), har bara gjort det en gång förut så det ska bli gott.
Men som sagt... nu är det handla som gäller!
hej så länge...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: