Hakuna Matata

2008-05-21
13:07:01

Go Sandra, go Sandra...! /S
Guess what...?! Jag har redan börjat med min portfolio, har suttit en timma nu och det går sakta men säkert framåt. Jag ska se till att bli klar med de tre första teman idag som jag redan skrivit. Även om jag skrivit så återstår det en del skrivande då jag inte brytt mig om att lägga in referenser och så, sen gäller det ju att se till att man fått med allt. Om jag blir klar med de idag så har jag två teman kvar som jag kan ägna torsdag och fredag åt. Sen kan jag ta det lugnt under lördagen och ägna söndag och måndag åt att skriva en inledning och avslutning samt korrekturläsning!
Känns som en bra plan! Idag har jag lite smått börjar känna av en viss tidspress då jag upptäckt att det tar lite längre tid än vad jag trodde eftersom det är så mycket att gå igenom, så nu kanske jag kommer igång på riktigt...

Nu har jag även bokat klipptid, så på måndag kl 11 så ska mitt hår få sig en välbehövlig uppfräschning då det är längesen jag klippte mig, tror det var i början på februari senast!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: