Hakuna Matata

2008-05-23
11:04:42

Fredag /S
Då var man redan framme vid fredagen och helgen! Måste ju säga att just denna vecka hade det kanske varit skönt om helgen dröjt någon dag till så man kunde ta det lite lugnare med portfolion under helgen, men samtidigt är det ju skönt att närma sig slutet på terminen för var dag som går.
Idag är jag lite trött då det blev lite onödigt sent igår, men så är det alltid när T är borta...Om jag fick bestämma skulle han alltid lägga sig samtidigt som mig, för jag somnar ändå inte ordentligt förrän han ligger bredvid mig. Men så känner nog de flesta kan jag tänka mig, det är väl en vanesak antar jag för jag sover hur bra som helst när jag sover hos någon annan, så det är bara de gånger jag är här hemma som det inte går.

Idag ska jag försöka att avsluta skrivandet av portfolion så att det bara är korrekturläsningen kvar, jag ligger ju bra till eftersom den inte ska in förrän på tisdag men eftersom jag gärna vill få min respons innan opponeringen på fredagen så att jag har lite tid att fixa till det som ska fixas eftersom jag vill lämna in det senast söndag morgon.

Hoppas ni får en bra dag... och ni som har möjlighet, se till att ta vara på det fina vädret!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: