Hakuna Matata

2008-05-30
13:55:53

Färdigt!!!! /S
Sådär, då var man helt färdig med allt skolarbete!! Opponeringen idag gick bra och jag hade bara en liten detalj jag behövde ändra som nu är fixad! Min opponering som jag gav gick också ganska bra. Det gick också väldigt fort och vi var klara till lunch istället för till kl 15 som det var planerat.

Det var tur att det var så lite att ändra att jag redan är färdig för att åka in med det då jag fick veta att det är låst in till postfacken under helgen vilket betyder att jag inte hade kunnat åka in imorgon eller sent ikväll och lämnat portfolion!

Nu ska jag cykla iväg och lämna den ifrån mig och sen ska jag hem och äta lite innan jag börjar moppa och packa det sista. Hoppas att ni har haft en lika skön dag som mig!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: