Hakuna Matata

2008-05-26
16:16:00

Done! /S
Sådär... då har min portfolio vandrat vidare och det finns ingen återvändo!
Vi var bara halva gruppen som träffades då resten var sjuka eller helt enkelt frånvarande. VI satt och prata en stund vilket inte kändes alls roligt. Att man aldrig lär av sina misstag! Jag kände mig hur lugns om helst över portfolion men så fort man träffas så är det ju den aktuella uppgiften man diskuterar och självklart verkar ingen ha gjort på samma sätt som mig och jag verkar ha missat massor så nu är jag istället jättenervös och det känns som att jag kommer få göra om massor!

Men det är väl bara att hålla tummarna antar jag...

Nu ska jag ta det lite lugnt tills T vaknar, måste ju höra hur det gick på hans tenta imorse! Sen ska jag ägna resten av eftermiddagen åt att plocka lite här hemma samt fixa middag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: