Hakuna Matata

2008-03-09
00:06:11

Some of my favourite songs... /S
Några riktigt sköna låtar som ska spelas på hög volym med lite tända ljus, optimalt är om man ligger i ett skönt, riktigt varmt skumbad... :) Kanske inte direkt låtar jag har i min mp3-spelare men som sagt, ändå några av mina favoriter :)

The Prayer - Charlotte Church & Josh Groban


May it be - Enya



Time to say goodbye - Sarah Brightman & Andrea Bocelli



Jag har alltid sagt att jag gillar i stort sett all sorts musik utom opera och dansband.... MEN, jag får verklligen rysningar när jag hör refrängen i Nessun Dorma så det stämmer väl kanske inte helt...



Sedan har vi ju en kille som gjort flera sköna låtar... har ju så himla skön röst!
Här är i alla fall en av de låtar som jag gillar med Josh Groban(med en av mina favvofilmer som video!)...


You´re still you

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: