Hakuna Matata

2008-03-06
18:51:57

Sandra + barnkalas=hundvakt! /S
Så nu sitter jag här nyduschad med en fuktmask i fejan - man känner sig alltid så härligt fräsch när man duschat efter en svettig joggingrunda :)
Jag har även ringt familjen C med min förfrågan om barnvakt behövdes vilket inte var fallet, MEN sa hon precis innan jag hann lägga på. Fallet var nämligen så att den ena tjejen ska ha barnkalas på söndag, och med en stor flatcoatedvalp/unghund så kändes väl kanske inte den tanken så rolig, så istället för barnvakt anställdes jag istället som hundvakt! Så på söndag kl 13.45 ska jag hämta upp den drygt ettåriga flatcoatedhannen Pelle, ta en promenad hit (ca 3,5 km) och drygt två timmar senare möta upp matte eller husse vid Konsum... låter som en bra idé, åtminstone om vädret är okej!

Nu är det snart dags för middag, T fixar just nu en mumsig Nasi goreng - en av mina favvorätter :)
Sen blir det tv, tv, tv - är ju kustbevakningen och criminal minds idag = toppenkväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: