Hakuna Matata

2008-03-28
20:02:20

:) /S
Färdigstädat och tvätten ligger i torktumlaren!
Nu ska jag njuta av GBs underbart goda yoghurtglass med trädgårdsbär och titta på Så ska det låta innan jag sätter på någon film.
Det är tur att det bara är en dag kvar innan T kommer hem för mina matvanor är verkligen inte bra när jag är ensam! Idag åt jag korv med bröd till middag, och mitt chokladsug är enormt men tack vare att jag är alldeles för lat för att gå och köpa någon så klarar jag mig undan det idag, men jag vet att jag kommer sitta här med choklad imorgon :p

Imorgon ska jag som vara barnvakt mellan 13-15 så imorgon tror jag att jag ska ta en ordentlig sovmorgon och bara ta det lugnt innan det är dags att trampa iväg på cykeln. Och sen på söndag kommer alltså äntligen min älskling hem :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: