Hakuna Matata

2008-03-28
15:16:05

Puh! /S
Halvvägs igenom städningen, jag har dammat, putsat fönster invändigt, duschat av blommorna, rengjort fläkten, diskhon, och bänken i köket så det som återstår är att badrummet samt att damsuga och skura lägenheten + tvätta!
En hel del kvar att göra alltså men det känns redan mycket bättre att veta att det inte är en massa damm över allt!!
Fönstren skulle egentligen behöva putsas även utvändigt men det tror jag att jag sparar till T :op

Desto fräschare lägenheten blir desto äckligare blir jag själv, så så fort jag är färdig med städandet ska jag hoppa in i duschen innan jag fortsätter med tvättandet... ska bli såååå skönt!

Hoppas er dag har varit bra hittills!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: