Hakuna Matata

2008-03-07
16:07:35

Oho! /L
Jag är så seg idag. Hade behövt städa lite men jag orkar verkligen inte. Fy skam.
Ikväll ska vi till A och mysa! Det bjuds förmodligen på pizza, mumma de. Detta som tack för att vi hjälpte till och rakade Frazze som hade fått stora tovor i pälsen. Jag var dock inte till mycket hjälp då Åsa minsann skulle visa Frazze vart skåpet skulle stå när hon bet mormor i fingret! På tal om knäppa djur så har vi listat ut varför det luktar kattpiss så ofta hos mamma. Svaret uppdagades när mamma tömde Gullans låda och det inte fanns några spår av urin, katten pissar nämligen i handfatet i badet. Nu gäller det bara att komma ihåg att köra vatten där så det inte luktar. Hur har hon kommit på detta? Hon är nog lika knäpp som jag misstänkte.

Kram!

image1028

Frazze blir rakad.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: