Hakuna Matata

2008-03-07
16:34:57

NOT jippie!!!! /S
Jag är såååå irriterad på mig själv just nu!
Jag har ju precis köpt en ny tågbiljett och med SJs nya regler kommer det till en kostnad om man vill kunna boka om eller göra ett återköp av biljetten, och eftersom biljetten ska användas så snart valde jag självklart inte detta.

Så någon minut efter att köpet genomförts så klickar jag in mig på studentmailen och läser ett mail ifrån kursanvarig om att redovisningen flyttats till v. 13!!!!!!! Det innebär att jag hade kunnat åka hem redan på fredagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir så jävla irriterad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer:
#1: CAZZIS

Tror du på spöken? :D

2008-03-07 @ 16:47:51
#2: Jenni

Irriterande...

2008-03-07 @ 16:52:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: