Hakuna Matata

2008-03-28
17:22:53

Jag erkänner... /S
... jag har fuskat i min storstädning...
Jag är helt slut efter en hel dag med städande och nu återstår egentligen bara moppningen men jag orkar inte!
Men lägenheten är ju ändå ren så det är väl kanske ingen större katastrof :p
Eller man kanske ska slarvmoppa golvet i alla fall... för det är ju när man känner den där doften av kemikalier som det verkligen känns rent, låter ju sjukt men det är ju så sant, Ajax blomdoft och Muscleman Badrumsrent och allt vad man nu använder, hade man bara använt vatten och diskmedel eller något så får man ju inte de där dofterna som bidrar till känslan av att det är kliniskt rent!

Nej... nu har jag bestämt mig, det blir en slarvmoppning!
Sen ska jag äntligen hoppa in i duschen och därefter börjar det väl kanske bli dags för lite middag...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: