Hakuna Matata

2008-03-10
19:00:38

It´s done! /S
Nu har jag gjort det! Klockan 13.29 beräknas mitt tåg rulla in på Karlstad station den kommande fredagen - ska bli så skönt med ett långlov, är verkligen i behov av det, inte för att jag sliter ihjäl mig direkt men motivationen ligger verkligen inte på topp ( därför är det ju passande att jag ju skriver om omotiverade elever :p) och det brukar alltid hjälpa i alla fall lite att få åka hem några dagar och bara få slippa allt plugg och alla måsten.

Det blev ju lite dyrt eftersom jag nu har köpt totalt 3 biljetter för hemresan!! Men å andra sidan så går det ju inte åt i stort sett några pengar när man är hemma. Nu är det bara att hålla tummarna för att lilla Leyah hinner tillfriskana så att hela familjen kan fira påsk tillsammans.

Nu måste jag fortsätta med min rapport... lär bli en hel del plugg innan fredag som jag ska hinna skriva klart den, men som sagt, i värsta fall får jag väl skriva lite när jag är hemma i karlstad.

Så nu blir det plugg innan favvoprogrammet Mannen som kan tala med hundar börjar kl 20!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: