Hakuna Matata

2008-03-11
16:36:30

I´m home... /S
Då var man tillbaka i hemmets trygga vrå... den här dagen har varit rätt så bortkastad i studiesynpunkt!
Hade gruppträff på förmiddagen fram till klockan 12 och vi gjorde inte ett piss, så jag var lite irriterad då det var 3,5 h som jag hade kunnat ägna åt att skriva hemma på min rapport, men det var ingens fel det var bara det att när vi väl träffades så hade vi egentligen inget att diskutera!
Efter lunchen hade vi bildverkstad som var ganska rolig då vi fick måla saker utan krav på att prestera bra, t.ex blanda färger i en triangel, måla falörer eller va det hette. Jag vet dock inte om jag fick ut så mycket på 3 timmar arbete men vi hade ju roligt i alla fall!

Tobias och hans grabbkompisar har precis lämnat lägenheten för att spela  badminton så nu ska jag smita ut i vardagsrummet och återta min soffhörna! Ska titta lite på TV innan jag sätter igång med rapporten.

En rolig sak när jag kom hem var att jag hade fått ett gratis lipgloss från Yves Rocher med posten - alltid lika kul med oväntade presenter :)



Det här glosset låg och väntade på mig på hallgolvet :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: