Hakuna Matata

2008-03-29
10:13:04

Hur kommer det sig... /S
... att varje gång man säger att man ska sova ut så går det åt skogen?! Idag hade jag ju tänkt sova länge eftersom jag ändå inte har något inbokat förrän klockan 1, men som vanligt när jag har sagt att jag ska sova ut så verkar det vara en omöjlighet - idag vaknade jag 8.40 första gången men lyckades somna om, sen vaknade jag strax efter 9 men somnade om efter en stund för att vakna av telefonen klockan 10. Det var mamma som ringde för att berätta att jag hade glömt typ hälften av min packning i karlstad - något jag redan var medveten om men det kunde ju inte hon veta...
Därefter kändes det nästan jobbigare att försöka somna om ytterligare en gång än vad det var att stiga upp och slöa framför TVn. Så nu ska jag käka lite frukost och bara slöa i ytterligare en timma, sen ska jag sätta upp de nya gardinerna. Måste även ringa T och be honom ta med alla glömda saker,men jag ska vänta lite, vill ju inte väcka honom nu när jag själv klagat på vad jobbigt det är :p

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: