Hakuna Matata

2008-03-27
12:53:34

Hejsan! /S
Hej på er!
Vilken underbar natt...!! Sov bättre än vad jag gjort på evigheter - så himla skönt.

Vädret är toppen även idag och det kräver väl att man ger sig ut på en promenad :)
Mina tankar om att storstäda tror jag får vänta till imorgon, även om jag känner mig pigg och utvilad idag så finns inte riktigt lusten där när solen skiner som den gör, men jag kanske förbereder storstädningen med att plocka undan och gå iväg med pappersinsamlingen och så, sen har jag ju köpt nya gardiner till köket som kanske kan få komma på plats idag.

Utöver att jag känner mig pigg och utvilad idag så har jag drabbats av ett enormt shoppingsug... inte bra! Främst är det inredningsdetaljer som lockar men även kläder. Det jag skulle kunna kosta på mig om jag skulle köpa något är i så fall ett par nya jeans, mitt jeanslager är nämligen mycket magert och sen är det bara ett enda par jeans som jag tycker är sköna att ha på sig! Men vi får väl se om det blir någon shopping, vet inte riktigt om jag vågar det då det kanske kommer lite trista räkningar nästa månad och nu när man närmar sig slutet på läsåret så börjar det också närma sig slutet på de sparade pengarna! I eftermiddag ska jag nog ringa familjen C och höra om de kanske är intresserad av barnpassning i helgen, lika bra att passa på när det är lugnt på pluggsidan och när man är helt ensam hemma med T kvar i karlstad.

Nu ska jag ta tag i disken!
Hej så länge...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: