Hakuna Matata

2008-03-08
15:39:15

Hej! /S
Nu har S gått och T har kommit hem!
Det var superkul att träffa S, men lite trist att vi inte hann umgås lite längre - men jag vet hur det är!
T har ju haft sin tenta idag som han kände sig lite osäker på men nu har han kollat in de lösningar som mailats ut och det verkar som att han inte kommer få godkänt - han kommer förmodligen få VG! Är så stolt över honom, sen han började studera på uni har han inte fått sämre än VG - lite skillnad från mig :p

Imorse var jag ju iväg och solade på nya drop-in solariet här i centrum. Jag solade bara pyttelite, knappt 10 minuter, kände att min hud inte varit exponerad för solljus/uvljus på över ett år, för i somras regnade det ju när jag var ledig så jag kan inte minnas att jag solade en enda gång, och sedan visste jag ju inte hur starka rören var. Så det märks ingen skillnad direkt men jag ska gå dit två gånger till och sola lika korta stunder så man bara slipper den där vinterblekheten.

Min joggingtur gick finfint och städandet gick i en jäkla fart. Det är ju fortfarande inte städat här hemma eftersom jag bara dammsugade och plockade i ordning men det SER åtminstone städat ut :p
Nu har jag precis käkat lite, blir nog en pizza ikväll eftersom T ska bort och fira en kompis...! Själv ska jag bara ligga och glo på TV, borde plugga men eftersom jag vaknade så tidigt imorse så är jag redan jättetrött så plugget får nog vänta till imorgon...


Har ni några planer för kvällen?

Kommentar:

hej, ska du titta på melodifestivalen ikväll? :}

2008-03-08 @ 15:46:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: