Hakuna Matata

2008-03-04
10:04:36

Guten morgen! /S
Solen lyser idag igen - underbart! Och vad som är ännu mer underbart är att jag idag faktiskt har tid att vara ute och njuta av solen ordentligt, vilket jag inte hann igår...
Idag ska det pluggas en del, sen ska jag hitta på en fiktiv elev som jag ska fördjupa mig i och skriva en rapport om vad jag har för mål för eleven och hur eleven ska nå dem... jag vet inte än vad jag ska ta för något... vill ju att det ska vara ett problem som är vanligt, jag funderar på koncentrationssvårigheter men jag får se - har ju som sagt dagen på mig att fundera. Om någon har förslag så är de välkomna!

Ikv'äll har vi tvättstugan också :( TYvärr har vi en hel del som ska tvättas då någon snodde vår tvättid i fredags när T skulle tvätta, men det var ju tur att det fanns en ledig idag i alla fall...

Ha en skön dag och se till att njuta av solen - vet aldrig hur länge vi får njuta av den!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: