Hakuna Matata

2008-03-12
20:01:32

Det går framåt! /S

Efter en kort tupplur med Tobias, lite onyttigheter, en dusch och lite käk så har jag kommit igång med skrivandet igen. Jag kommer fortfarande inte hinna färdigt idag men jag känner nu att jag kommit en god bit på vägen och att jag fått med många referenser i min text så det som kommer att återstå att göra i Karlstad är väl kanske lite reflektioner. Sedan har jag en ledig dag här i Linköping som kommer gå åt till att skriva en handout samt förbereda redovisningen!

Det som är roligt med det här arbetet är att jag kunnat använda mycket av min gamla kurslitteratur och hur jag nu läser den på ett helt annat sätt - särskilt en bok tycker jag verkar jättebra nu men så som jag minns den så var den urusel och jättetrist och jag orkade knappt öppna den! Kanske blir det lite för mycket ibland av samma sak... nu är det ett år sedan jag läste om just detta och det känns återigen superintressant... kul att gammal litteratur känns användbar och rolig att titta tillbaka i :)

Jag undrar vad L har haft för sig idag, och vad hennes planer för kommande veckan är nu när jag kommer till Kd och gör stan osäker - blev det någon Norgeresa eller ställdes den in när inte syskonen var tillgängliga?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: