Hakuna Matata

2008-03-07
22:50:58

Already time to sleep... /S
Nu ska jag faktiskt nanna! Klockan är inte ens 11 men då T ska upp innan 7 imorgon då hans tenta börjar klockan 8, så ska han lägga sig nu. Därmed ser jag ingen anledning till att jag ska sitta ensam uppe ensam och glo på TV där inget bra verkar visas + att jag riskerar att väcka honom när jag väl går och lägger mig...

Ikväll har vi tittat på filmen I am Legend. Jag tyckte den var helt okej, älskar filmer där man får sitta på och vara nervös för att man TROR att något ska hända, sen var det väldigt längesen jag såg den sortens film, har mest blivit komedier eller dramafilmer det senaste året så man kanske är lite extra lättskrämd också!

Imorgon ska jag eventuellt sola solarium, såg nämligen en lapp vid Konsum att det öppnat ett nytt ställe här i Ls centrum och att det denna vecka kostade 0.50 kr/min! Blir inte till att sola länge men bara lite grann.... nästa vecka kostade det 1kr min så då kan man ju sola i slutet på den veckan så kanske man kan se liiiiiiiiite brun ut i alla fall.

Men som sagt nu ska jag nanna, hoppas ni har haft/har en skön fredag!

Natti natt på er...



Ps. Känner mig inte riktigt lika grinig då jag kanske lyckas sälja en av mina tågbiljetter för 100kr :) Lite pengar tillbaka i alla fall! Ds.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: