Hakuna Matata

2008-06-27
15:22:06

Linda-med-bättre-kondis /L
Träningen går bra, jag känner mig riktigt energisk och skulle kunna springa mycket mer om det inte vore för mina förbannade bens skull. De värker, inte som i träningsvärk utan de pulserar när jag rör mig. Det känns inte lika mycket när jag joggar men så fort jag saktar ner eller när jag är färdig gör det skitont i musklerna. Jag förstår inte varför?

Igår efter träningen drog mami med mig ut på en liten shoppingtur. De är så roligt att kolla i butiker utanför stan som ofta är väldigt billiga dessutom. Vi for även till berömde Edsvalla, jag kan inte hjälpa att undra om den staden hade haft några invånare utan ÖB. I dont think so. Dagen avslutades med en pizza som avnjöts någonstans i de Värmländska skogarna. Vi vet inte var vi var, men vi hitta hem i alla fall.

Imorgon blir det en vilodag, jag har inte tänkt jogga något i alla fall. Det ska packas och göras klart för på söndag drar jag och Åsa iväg och gör Norge osäkert. J gör sin sista dag idag innan sin 5 veckors långa semester, men han följer inte med mig, den svikaren drar till England om en vecka. =)

Ha det så bra så länge kära vänner!

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: