Hakuna Matata

2008-06-11
21:51:20

Härlig dag! /S
Idag har jag jobbat hela dagen = pengar! Varierande uppgifter där vissa var roligare än andra men ändå rätt slappt då de var lite oklart vad jag skulle göra emellanåt.
Dagen fortsatte bra då jag mötte upp Linda och åsa på vägen hem som följde med mig hem där det blev mycket prat och lite skitsnack, lite wiispelande samt barnpassning av trollungen Leyah innan hon gav sig av hemåt för att möta upp sin sambo för att gå på dejt. Höjdpunkten på dagen kom ändå alldeles nyligen när jag genom mailen fick veta att jag fick VG på min portfolio som var examinerande för min kurs som jag gått under våren!!!! Helt underbart skönt att helt kunna lägga terminen bakom sig och samtidigt då få högsta möjliga betyg :D

Imorgon åker jag och mina systrar norrut mot Sunne för att fira kusinen som efter tre års slit tar studenten. Vi blir förmodligen kvar där hela dagen innan vi återvänder till karlstad. Vad man ska hitta på under fredagen vet jag inte men att träffa L igen låter väl kanske passande eftersom hon försvinner till vårt grannland i väster för att stanna där någon/några veckor inom en snar framtid...

Ha en toppendag, och grattis till alla er som tar studenten imorgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: