Hakuna Matata

2008-07-19
14:46:45

Long time no see... /S

Det har varit lite bloggtorka den senaste tiden och lär väl fortsätta att komma inlägg lite då och då - men det blir ju lätt så sommartid då man sällan är hemma.

Nu har jag i alla fall slutat jobba och igår var jag och Tobias i Ransäter på Lars Winnerbäcks konsert som var otroligt bra! Jag blev verkligen positivt överraskad - han är den enda artist som jag upplever bättre live än att höra skivorna. Både jag och T är riktigt sugen på att köpa biljetter även till konserten i Linköping som är den 23 augusti den gången är det inomhus och det lär förmodligen bli ännu mer drag där om det nu är möjligt. Men vi får väl se...om det blir av så måste du med L, det var verkligen roligt!

Imorgon bär det av till Frankrike för en veckas skön semester där vi ska kolla in franska rivieran och eventuellt norra delen av Italien. Så ni får ha det så bra så hörs vi igen när man är åter på svensk mark!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: