Hakuna Matata

2008-07-11
12:53:43

Fredag /S
Då var min sista (ordinarie) vecka på sommarjobbet gjord och helgen är här! Efter en massa velande fram och tillbaka har jag bestämt mig att följa min familjs exempel, och spendera helgen med släkten uppe i Sunne. Jag ska även försöka att få med T upp denna helg men jag är tveksam till att han följer med då han redan sagt att han inte vill med denna helg - men lite tjat har väl ingen dött av :op
Nästa vecka väntar mina tre sista jobbdagar, på torsdagen ska jag nog ta med mamsen och T till Café August och gå och lyssna på Sofia Karlsson som kommer dit, tycker hon har så grymt skön röst även om det kanske är musik jag lyssnar på till vardags. Sedan på fredagen drar vi till Ransäter i vår silverfärgade lilla kanonkula(= Ts mammas lilla peugot som vi lagt beslag på) för att titta och lyssna på Lars Winnerbäck. Övrigt den helgen kommer att bli att packa resväskan då vi nästa söndag drar till Franska rivieran!!!

Nu är det dags att fixa lite lunch, ha en skön helg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: