Hakuna Matata

2008-07-06
12:28:02

Dag 7 /L
Hej!
Hær har det varit så jækla varmt i veckan. Igår tog vi en tur till badstranden. Jag badade inte men låg och næstan somnade av de svala brisarna. Åsa møtte massa hundar som såg både skræmmande och roliga ut. Skønt att vara på en strand dær hundar ær tillåtna! Idag øser regnet ner och det blir nog mest mys hemma.

Igår førsvann min lilla ælskling till doktorn också. Alltså min øgonsten till dator. Min flækt hade pajat men nu ska den hel renoveras! Underbart. Pappa køpte æven en extern hård disk på 500 GB åt mig samt en minidisk på 8 GB ("tumme" som mamma sæger). Nu kan jag lægga alla mina bilder och arbeten på den hårddisken så jag slipper oroa mig før att førlora allt nær man får virus och skit!

Hoppas allt ær bra dær hemma! På tisdag kommer jag igen. Kram!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: