Hakuna Matata

2008-01-24
21:09:59

Vad tyckte nu Linda? /L


Nu har jag äntligen fått sett "The Notebook"... Det var verkligen en jättefin film. The Notebook är en vacker kärlekshistoria som inte blir äckligt, sliskigt "klichéig". Romantisk är nog ordet jag söker. Vem vill inte uppleva en sådan kärlek som denna? Jag skulle kunna dö för det huset dessutom, så vill jag bo. Jag fick inte J att se den, tyvärr, men denna typ av film är inte riktigt i hans smak. Dessutom börjar han bara skratta när jag sitter och bölar framför en film. Han tycker nog att jag är en aning överkänslig men jag kallar det inlevelse. Det finns nästan inget som är så skönt som att få leva sig in och känna med en film eller bok. The Notebook berörde mig och jag skulle rekommendera alla att se den.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: