Hakuna Matata

2008-01-16
17:03:41

Underbart härligt! /L
Jag har haft tur. Min studiegrupp är lika ivrig som jag att jobba intensivt så vi är faktiskt klara med vårt projektarbete en dag tidigare! Så imorgon är jag ledig! Hur underbart är inte det?
På fredag är det sista seminariet för den här kursen. Då redovisar vi om ekologiska kläder och dess betydelse för hållbar utveckling. Jag ska försöka dela med mig av denna information i kommande "Dagens fakta" för den som är intresserad.
Vi lyckades även knåpa ihop en PowerPoint presentation idag som blev riktigt bra. Sist jag använde det programmet var i 8:an någon gång men nu kanske man borde försöka använde det oftare. Lätt och roligt verktyg dessutom att ha i skolan sen om nu tekniken vill fungera, men det är en annan fråga.

Ha det underbart!
Linda




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: