Hakuna Matata

2008-01-14
13:14:35

Tenta tenta /L


Idag eller mer exakt klockan 14.00 har jag tenta. Det positiva är att den är via skolans hemsida så vi får göra den vart vi vill så länge vi har Internetuppkoppling. Tiden är endast 25 minuter så det kommer nog bli stressigt. Jag har ännu inte pluggat något. Usch, det är hemskt men så fort jag öppnade boken gick det som ilningar i kroppen på mig. Jag hade verkligen ingen lust att få in mer av den informationen i mitt huvud. Så idag återstår det att se om jag har lyckats snappa upp allt som behövdes genom föreläsningarna eller om jag kommer bli ordentligt straffad med omtenta. Inga kommentarer om att jag borde ta mitt vuxna ansvar behövs, jag är mycket väl medveten om detta.


Kommentar:
#1: S

Men shit om du får sitta var du vill kan du ju ha boken med dig?! Konstig tenta!

2008-01-14 @ 13:31:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: