Hakuna Matata

2008-01-27
14:22:27

sunny sunday! /S
Halloj!
Söndag idag och vädret ute är helt underbart. Det enda negativa är den snö som föll inatt - det är inte jättemycket men jag vill ha vår nu!
Badmintonmatchen är avklarad, trots mitt nya racket så blev det ännu en förlust :( Jag är dock nöjd med racket och vi hade ett bra spel så jag fick upp ett ordentligt flås idag.
Jag har även varit duktig och tagit ett varv med dammsugaren vilket var på tiden då det låg dammtussar i varje hörn!

Just nu sitter jag och försöker finna motivation och ork till att börja plugga men jag tror att det får vänta tills senare i eftermiddag/kväll. Istället tror jag det får bli lite korsord och skönlitterät läsning. Vi får väl se om man kanske tarnsig ut på en liten promenad i solen också men just nu är jag fortfarande lite trött efter badmintonen.
Kanske skulle man ta och baka lite också - baka är alltid kul men med det så kommer ju tyvärr alltid en massa disk som inte är lika roligt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: