Hakuna Matata

2008-01-31
13:10:50

Sleepy! /S
Idag har jag en tröttisdag av okänd anledning. Är och har varit supertrött och seg hela förmiddagen, så jag är oerhört tacksam över att vi inte behövde sitta så länge idag med grupparbetet utan att man kan förbereda redovisningen imorgon på egen hand istället.

Ikväll ska älsklingen bort så jag får spendera kvällen ensam men det ska nog gå bra, hur som helst så kommer det nog bli en hyfsat tidig kväll så ja gär i bättre form imorgon för redovisningen.

Tentan har fortfarande inte kommit men jag hade fått mail där det stod att de postat den idag så den lär väl komma imorgon...
Känns så oerhört skönt att det är fredag imorgon, ska bli skönt att vara ledig och göra något annat. Ska eventuellt åka ut till Tornby och titta på en ny cykel till T om han inte hittar en begagnad imorgon. Sen vill jag höra Ts åsikt om de där söta skorna jag hittade, och eventuellt ett par sneakers jag funderar på.

Men nu ska jag se på Gossip Girl som jag spelade in i tisdags, hade varken ork eller lust att se det då...

Kommentarer:

Svar: Rakt ut från hårbotten : )

2008-01-31 @ 13:35:15
#2: emma

hejsan tack för ditt tips ;)(
ska försöka vara lugn när jag klipper hennes klor..men det är himla svårt:(

2008-01-31 @ 14:41:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: