Hakuna Matata

2008-01-14
14:39:15

Sista kurstentan avklarad /L
Nu har jag gjort min sista tenta i den här kursen!
25 minuter - 25 frågor som inte alls var så lätta.
För att inte ha pluggat så gick det riktigt bra enligt mig själv.
50% var G och 75% var VG, jag lyckades skrapa ihop 68%, men resultatet
ger väl inte min kunskap direkt rättvisa med tanke på att det var kryssfrågor.
Detta visar tydligt och klart att det lönar sig att stiga upp om mornarna
vara med på alla föreläsningar, så slipper man läsa så mycket :)
Men detta är ingenting jag kommer skryta med inför mina framtida elever, jag lovar.
Så nu är jag nöjd, jag vill bara att den här kursen ska vara avklarad!



Kommentarer:
#1: S

Grattis gumman!
Förresten så kommer ju mamma och pappa hit i helgen så om du vill kan jag skicka med dem den där boken som jag hade som ingick i din kurslitteratur. Säg dock till om du vill ha den eller ej så jag hinner leta upp den!

2008-01-14 @ 14:55:20
#2: Linda

Vilken bok var det?

2008-01-14 @ 15:02:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: