Hakuna Matata

2008-01-26
23:15:03

Scary news! /S
Sitter och tittar runt lite på aftonbladet.se och får i förbifarten se följande rubrik;

Satellit på väg att krascha på jorden

Tydligen handlar det om en amerikansk spionsatellit som de förlorat kontrollen över och som kommer att krascha mot jorden om cirka en månad.
Jag vet inte vad ni tycker men personligen så känns det lite läskigt. Jag inser att risken för att den skulle slå ner här i Linköping, i min stadsdel, är minimal, M E N det finns ändå en risk att jag får en stor jäkla satellit i huvudet som tar livet av mig under min powerwalk!

Det största rymdskrot som fallit ner på jorden var NASA:s rymdfarkost Skylab, en 78 ton tung övergiven rymdstation som föll ur sin omloppsbana 1979.

Någon mer än jag som hastigt slås av tanken "tänk om..."?



It´s coming...!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: