Hakuna Matata

2008-01-13
16:35:51

..../S
Jag hatar den här j*vla tentan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag fattar inte hur de har tänkt att man ska få ihop det här på ett vettigt sätt alltså....Kommer vara så jävla pinsamt på seminariet när man ska sitta och besvara frågor ifrån de andra - är verkligen inte nöjd med texten men jag vet inte hur jag ska få ihop den.
Vi har vissa begrepp som måste med men som jag har svårt att förklara och använda mig av i det här fallet.... så jäkla irriterande! Skulle vara kul och se hur de själva skulle ha skrivit ihop texten med det de kräver ska vara med...

...Jag blir så arg!

Ps. Linda, om du har tid får du väldigt gärna läsa det jag skrivit och se om man överhuvudtaget fattar ngt, är bara 3,5 sida! Ds.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: