Hakuna Matata

2008-01-12
18:25:08

Not so much... /S
Idag skulle jag ju sitta med min tenta.... blev dock inte så mycket tentaskrivande idag som jag hade tänkt, blev i stort sett bara två timmar, de senaste fyra timmarna har jag istället tittat på miniserien Jane Eyre. Jag har verkligen kommit in på den sortens filmer nu :P
Jag gillade serien, var bara första avsnittet som var lite sådär... Jag hade egentligen bara tänkt se det första av fyra avsnitt men som vanligt när man börjar se en serie så är det väldigt svårt att sluta vid det första avsnittet om man har tillgång till de efterkommande!

Vi får väl se om det blir något mer skrivet på tentan idag... känns inte så kul att sitta och skriva tentan en lördagkväll så det kanske får bli en hel dag imorgon istället.

Hur har ni spenderat er lördag?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: