Hakuna Matata

2008-01-28
09:54:50

Mondaymorning /S
Sovit gott?
Själv hade jag nog kunnat sova bättra om jag hade låtit bli att sänka värmen i sovrummet igår eller om jag hade varit lite mer elak och väckt T så han hade kunnat dela med sig lite mer av täcket - men iställlet låg jag och frös lite smått + att jag var hur pigg som helst.

Jag hade ju lite planer för dagen men just nu känns det bara jobbigt så frisörbesöket kanske får vänta till helgen eller nästa lediga dag. Cykeln däremot borde jag försöka gå iväg.

Tro det eller ej men jag fick faktiskt lite gjort igår på pluggfronten, dock med betoning på lite men huvudsaken är väl att jag gjorde något :)

Nu ska det käkas frukost innan jag ska sätta igång med läsningen. Någon gång under dagen är det även dags för ännu en powerwalk, och dagens tråkigaste moment består av tvättningen ikväll :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: