Hakuna Matata

2008-01-31
19:42:08

Mmmarabou....! /S

Jag vill ha godis...choklad!!!!
Hjälp vad min hjärna är fixerad på det just nu. Jag tror jag har skapat en dålig vana för hur jag spenderar mina kvällar när Tobias är ute med sina kompisar. när han går ut brukar jag alltid gå och köpa lite choklad och krypa ner i soffan hemma och se en film. Så kanske är min hjärna helt inställd på det nu... jag ska försöka stilla mitt chokladbegär med lite riskakor men vi får väl se hur det går.... någon som har något annat tips?

Idag har jag äntligen sett på Gossip girl - jag tyckte att det var sådär men jag ska se några avsnitt för att verkligen ge det en ärlig chans... det är ju sällan som första avsnittet är riktigt bra i en ny serie!


Kommentar:
#1: Therese

en chokladsockerkaka...med lite socker å fett

2008-02-01 @ 07:59:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: