Hakuna Matata

2008-01-16
11:55:03

Måste bara få säga det igen! /S
Med risk för att låta tjatig så måste jag bara återigen tipsa om sidan funbeat.se som är en sida där man kan föra en träningsdagbok, man kan mäta ut träningsrundor på en karta över ditt bostadsområde och se exakt hur lång sträckan är - antingen kanske den är längre än man faktiskt trodde eller så går man inte alls så långa sträckor som man trodde?
Jag tror den sidan kommer hjälpa mig en hel del - att verkligen inte se på träningen som ngt långsiktigt jobbigt, utan att man har ett mål att uppfylla varje vecka! Sedan har även min syster och min svåger anmält sig på sidan så man triggas ju ännu mer för att slå dem :P

Som sagt, en jättebra sida om man verkligen vill komma igång med sin träning!
Jag tycker den är jätterolig och då har jag ändå inte nosat upp alla funktioner på sidan än :)

FunBeat

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: