Hakuna Matata

2008-01-13
22:57:19

Linda är vill veta. Nu. /L
image997

Åh, jag har glömt att berätta om en liten incident jag var med om under min busstur (som vanligt).
Två stolar framför mig satt en tjej och en kille och pratade. Jag hörde inte riktigt vad de sa, och nej jag försökte inte höra heller tiiiiiiills jag fick höra ett namn som jag kände igen. Då såg jag hur tjejen blev riktigt nyfiken på vad killen berättade om. Nu ville jag verkligen veta! Hon sa då ytterligare ett namn som jag vet vem det är. Ajaj, jag försökte tjuvlyssna på vad som var så spännande men kunde inte höra! Ja, det är skamligt att sitta och tjuvlyssna på andras samtal men det enda jag kunde höra var namnet på vilka det handlade om. Jobbigt jobbigt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: