Hakuna Matata

2008-01-21
18:23:21

Kursstart /L
Återigen är det kursstart. Denna gång i Den berättande och läsande människan.
Schemat var inte alls som jag trott, vi har tydligen bara lektioner en gång i veckan.
Däremot är den jädrans mycket läsning och vi måste själva planera studiegrupptid.
Kursen verkar för övrigt helt okej.

Igår agerade jag fadder för andra gången. Under detta möte var vi hos M. Det blev lite Uno och Playstation 2, sedan ville hon bjuda mig på pizza så vi slog oss ner på närmsta pizzerian. Jäkligt gott var det också.
Nästa möte är på Söndag och då ska vi vara på badhuset.... jag är anti-badhus men som fadder får jag väl offra mig. Jag slipper i alla fall återuppleva skräcken då Sandra och jag skulle simma 1000 meter. Fytti bövelen vad det var tråkigt. När man är där med en 10-åring kan jag åtminstonde utan att skämmas "leka". Hehe...

Ha det gott kära vänner!
/Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: