Hakuna Matata

2008-01-26
23:22:32

jag borde och jag ska... /S
...sova!
Sitter och tittar lite på filmen Tears of the sun, har hållt på en timma så jag fattar inte så mycket - men ändå sitter jag och gäspar och glor på den istället för att gå och lägga mig! Tänk att det ska vara så svårt att slita sig från den där jäkla TV:n....

Men snaaaart ska jag sova - gäller ju att vara på topp imorgon inför badmintonmatchen. Det börjar bli irriterande pinsamt att jag inte har vunnit en enda match än över Tobias - förväxla nu inte ett set med en match, för jag har faktiskt vunnit några set men i slutändan har det hittills varit han som tagit hem segern - fruktansvärt irriterande!
Men nu har jag ju fåt hit mitt nya racket som jag fick i julklapp av mammsen och pappsen så imorgon kommer det slutresultatet se mycket annorlunda ut, för ni vet väl att det sitter i racket :p

sov gott mina vänner...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: