Hakuna Matata

2008-01-18
14:13:58

Jag är en fjortistuppjuck /L

Redovisningen idag gick bra. Nu är äntligen den här skitkursen över!
Vid lunch orkade jag inte mer så jag skolkade - usch usch. Det var en slutdiskussion på eftermiddagen men jag orkade inte - ville inte stanna kvar.
Mami och jag åkte till Maxi istället där såg jag Jörgen Jönsson (från FBK för er som inte vet =P).
Självklart blev jag helt jävla knäpp! Så fort jag ser en "kändis", stora som små, blir jag helt konstig. Jag förstår inte varför eftersom jag inte är något hockeyfan eller Jönssonfan för den delen heller (självklart hejar jag på FBK om jag måste välja).
Jag börjar liksom fnittra och vet inte hur jag ska bete mig eller vart jag ska ta vägen. Mamma bara kolla på mig som om jag vore 14 år igen.
Tänk om jag skulle råka på någon som jag verkligen beundrar som Johnny Depp eller Red hot chili peppers.
Jag tror ärligt talat att jag skulle få en psykisk kollaps eller liknande. Jag är en sån som skulle grina och skrika i all uppståndelse, jag vet faktiskt inte vad som skulle kunna hända vilket gör mig rädd för mig själv.
Jag skäms att som snart 22 år fortfarande bete mig som en omogen fjortis.

//Fjortis-Linda




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: