Hakuna Matata

2008-01-15
22:22:18

It hurts! /S
Efter ett par timmar i soffan börjar jag äntligen vakna till lite!
Dagens tre minuter med min abslider har dock inte avklarats ännu och ärligt talat bävar jag inför de tre minuterna - min mage är öm men min träningsvärk i armar och axlar är ännu värre och jag kan knappt sträcka upp armarna ovanför huvudet... men jag ska göra det, jag tänker inte bryta mitt avtal med mig själv redan andra dagen!

Jag har märkt att antalet läsare ökat den senaste tiden,och idag har det varit särskilt många. Blir alltid lika nyfiken på vad det är för sorts människor som läser bloggen - särskilt då det är väldigt sällan som man får några kommentarer. När man började blogga så kunde man ju nästan gissa sig till vilka det var då det främst var människor som tillhörde den egna bekantskapskretsen men nu har man ingen aning... skulle vara kul att få någon kommentar då och då... se vad ni är för människor :) Kanske få en liten rad om varför ni besöker oss ibland, eller vad ni tycker fattas eller bara en allmän åsikt :)

Imorgon är Tobias i skolan hela dagen och själv ska jag genomföra min andra joggingrunda samt förbereda inför tentaseminariet jag har på fredag. Det börjar också bli dags för att beställa litteraturen inför den kommande kursen. Som avslut på dagen ska det tvättas... så trist men ett nödvändigt måste tyvärr, nu har ju dock min älskling kommit tillbaka så jag kan lägga lite jobb på honom :p

Sov gott people, see you in the morning!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: