Hakuna Matata

2008-01-09
00:11:57

I´m not... /S

... a good student!!
En hel dag av lathet är vad man skulle kunna sammanfatta denna dagen med... jag har inte ens tagit fram någon kursbok, inte ens sett efter vad det är jag ska läsa. Som tur är så är jag "ledig" imorgon med så jag får väl sätta mig då istället.
Jag har i alla fall varit duktig och fixat mat idag som inte är halvfabrikat eller består av pasta - något som jag ser som en prestation då laga mat till mig själv är något bland det tråkigaste jag vet!

Under min sista dag hemma i Karlstad bläddrade jag lite bland cd-skivorna och hittade min gamla skiva med låtarna ifrån en favvofilm jag har "Oh brother where art thou".
Skivan är väl kanske inte jättebra men det är en låt som jag bara älskar att spela högt och gå och avundas människor som begåvats med en sångröst.



Den här låten tycker jag också är skön men det är nog mer för den påminner mig så mycket om filmen för låten i sig är ju inte direkt bra :p




Klockan är mycket och det är dags att nanna... sov gott!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: