Hakuna Matata

2008-01-26
11:35:03

goooood mooorning! /S

Skönt att få sova ut lite idag!
Idag ska det pluggas lite - känner att jag måste läsa igenom alla papper vi har fått så att jag känner mig helt insatt i kursen, sedan har jag lite att läsa inför tisdagens grupparbete.

Igår var det myspys här hemma med god mat och filmen The Notebook som jag skrivit om tidigare. Jag trodde att Tobias skulle sucka en hel del men han tyckte faktiskt att den var helt okej. Vi kollade även in Let's dance, och jag håller nog med om Linda i vilket av paren som är favoriter!

Nu ska jag och älsklingen gå en liten promenad, ingen powerwalk idag då man måste vila en dag i veckan och eftersom det blir badminton imorgon fömiddag så får det bli idag som blir veckans vilodag!

ha en skön förmiddag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: