Hakuna Matata

2008-01-27
20:22:52

God afton mina vänner! /S
Förutom badminton och dammsugningen så har jag inte gjort något vettigt alls idag!
Plugg har det inte blivit något alls, ska dock försöka läsa igenom några artiklar nu då det ändå inte är något av intresse på TV just nu, och T har inte hunnit installera Photoshop på sin dator som jag egentligen skulle vlja pyssla lite med.
Eftersom jag knappt pluggat något alls idag så blir det desto mer att göra imorgon, jag ska ju även försöka släpa mig iväg till frisören och toppa håret lite. Jag har beslutat mig för att spara ut håret inför sommaren så därför blir det till att ta topparna, klippa upp lite och kapa en del på luggen som växer som ogräs!
Sedan får vi se om jag går med cykeln till cykelverkstaden eller om jag tar det en annan dag istället kanske...

Nu är första veckan av sex avklarad på mitt träningsschema och motivationen är fortfarande på topp :)
Jag hoppas bara att snön smälter bort, inte kul med powerwalks på isgator, svårt att gå fort då och inte bry sig om halkan.

Nu ska jag som sagt försöka att få lite pluggat innan Cold Case börjar kl 22.

See U in the morning!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: