Hakuna Matata

2008-01-08
17:39:38

Fytti /L
Uhh, det var inge roligt att stiga upp i morse.
Lång skoldag som inte gav mig något speciellt heller.
Först föreläsning, relativt okej om bergarter, jordplattornas förflyttning och naturkatastrofer. Det sist nämnda tycker jag alltid är "roligt" att veta mer om. Därefter två labbar om luft och vatten. Sicken dret. Kändes mest som ett tidsfördriv från universitetets sida. Imorgon ska jag och studiegruppen vara aktiva nog att reflektera kring dessa - som inte gjorde mig något klokare alls.
Snö och slask är det också men inte kallt i luften så vad man ska ha på sig börjar bli ett problem. Kallt när jag står och väntar på bussen men varmt när jag tvingas gå i kläderna inne hela dagarna. Nej, livet är väl pest just nu =P
Såg i alla fall att schemat de sista två veckorna av kursen är helt okej då vi får planera grupptiden själva. På måndag har jag tyvärr prov igen. Orken att plugga försvann för längesen.

Min dag och min gråa vardag!
Hoppas det är något ljusare i Linköping!

Kram Linda


Kommentar:
#1: elin

hihi ja de flesta brukar va röranbde överens om att vi är så lika :) tack för grattiset! tänk va gammal man börjar bli :P hur går de me de sista i skolan nu då? åh, jag måst ekomma ihåg å ta me dinaböcker nån dag nu! jag är så vimsig :) kram på dig

2008-01-09 @ 15:35:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: