Hakuna Matata

2008-01-11
10:33:35

friday, friday... /S
Då var det fredag och sista dagen innan helg. Min helg kommer dock bestå av tentaskrivande då jag som vanligt skjutit på det hela veckan, men nu är det på tiden att börja om jag vill vara säker på att bli klar med den i tid och ha lite tid på mig att putsa lite på den.

Snön är nu nästintill helt borta här i Linköping, ligger bara kvar liiiiite i plogkanterna. Jag tycker faktiskt att det är rätt skönt utan snön, är verkligen ingen vintermänniska! För en gångs skull så verkar solen till och med titta fram, men tyvärr blåser det en hel del så det lockar ändå inte så mycket att gå ut.... Min lärare pratade på att vi denna vinter enbart haft 7 soltimmar och att det varit den mörkaste vintern på lääääääääänge - det kanske är därför jag längtar efter sommaren? Får dock hoppas på att den kommande sommaren kommer med mycket mer sol än den senaste sommaren. Om inte så blir det nog en sistaminuten-resa någonstans -annars lär man ju inte stå ut!

Hörrni... ha en skön fredag!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: