Hakuna Matata

2008-01-15
16:36:52

En dag på stan. /S

Idag har vi varit på stan, blev dock ingen promenad varken dit eller hem :p
Kollade in rean lite men hittade inget av intresse, jag köpte dock ett par svarta mjukisar till som jag ska ha att träna i, har ju ett par sedan innan men de har jag börjat använda när jag går hemma så därför fick det bli ytterligare ett par :)

Just nu ligger älsklingen och sover men när han vaknar är det dags att städa undan julen - ska bli skönt då vårkänslorna börjat komma i samband med det solen som faktiskt visat sig ett par gånger den senaste tiden.
Det känns skönt att jag blev klar med tentan igår så vi har kunnat umgås hela dagen för imorgon är han i skolan hela dagen och på kvällen ska han träffa några kompisar som numera bor utanför Linkan som han inte ser så ofta.

Nej.... nu ska jag också vila lite tror jag, tror vi sov för länge imorse för vi har båda varit trötta och sega idag!

See U later!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: